This website uses cookies. By continuing your navigation you agree with their use.

Cunoscută până acum doar pentru sandvişuri, compania McDonald's se pregăteşte să se convertească într-un influent trust de presă! Cel puţin aşa spun analiştii economici, care au observat că lanţul de fast-food a angajat doar în 2017 peste 4000 de absolvenţi de Jurnalism.

coada_la_mcdonalds_examene_bac.jpg
"4000 de jurnalişti înseamnă mai mult decât angajează în prezent toate televiziunile comerciale la un loc. Deşi n-au dezvăluit încă nimic, e clar că americanii de la McDonald's se pregătesc să ia cu asalt domeniul media", spune Ştefan Lizeanu, expert. "Putem presupune că va fi tot tacâmul: TV, radio, un cotidian, o revistă glossy şi chiar şi un site de umor."

"Pe lângă crema presei româneşti, au fost angajaţi la Mac şi zeci de filosofi, sociologi sau absolvenţi de Ştiinţe Politice - o întreagă Academie care va fi patronată din umbră de misteriosul Ronald McDonald. Va fi aceasta o rază de lumină în peisajul sumbru al vieţii intelectuale româneşti? Într-o bună zi vom afla."

Absolvenţii de Jurnalism chestionaţi în legătură cu activitatea lor din cadrul McDonald's au fost deosebit de evazivi, răspunzând scurt: "Cola, Fanta, Sprite?".

Scris de Vasile | Tuesday, 09.01.2018 14:46 Monden

National Cinematografic